Search

Thursday, July 14, 2011

~~Hari Ulang Tahun Kelahiran Aku~~


happy birthday to me!! (^,^)

14 july ialah besday aku..tp tak ramai yang tau..yang tahu hanye sahabat2 rapat aku n family aku yang tercinta je yang tau..thanks to all yang wish besday aku..love u all so much as much as oxygen in the world.

kat muka buku mmg aku saje private kan, sebab aku x suke org tau besday aku..bukn nye poyo ke ape ke..ntah la bg aku besday ni xperlu la nak di kecoh2 kan..kalo org tanye aku jawab, kalo org wish aku ucap trime kasih, kalo org igt besday aku die mmg sahabat yang sejati..

tahun ni walaupon aku xdpt hadiah berupa objek, tp aku dpt hadiah yang cukup bermakna untuk diri aku..adiah tu ialah sahabat and best frenz aku time skola teknik..

nama dia DEWI NOHAILA...

sejak abis spm aku penah terserempk ngan die skali 2 je..pastu lost contact..puas aku mencari...tp x di sangka2 aku jumpe die balik waktu besday aku kali ni..tu yang membuatkan aku sgt2 la happy..tak terkata la..hope xlost contact agy..huhuhu...

tp xlupe jg kpd sume kawan2 aku yang turut mencari die..xku sangka ngupenye bukan aku sorang yang mncari die..ramai lg yang cari die..thanks to sume dark teknik klang batch 04/05...sayang u all lebih la..hehehe...

~~sekian~~

No comments:

Post a Comment