Search

Sunday, July 10, 2011

~~makan hati~~


kalau la boleh undurkan masa,
aku nak balik waktu aku zaman spm. waktu aku kenal ngan si dia.

kalau la boleh undurkan masa,
aku nak ckp kat die mmg aku ade hati kat die.

kalau la boleh undurkan masa,
aku xnak trime org len pd waktu itu.

kalau la boleh undurkan masa,
aku xkn hampakan die dan aku akn trime die sebagai kekasih aku,

kalau la boleh undurkan masa,
waktu aku diberi peluang kedua, dengan hati ngan terbuka aku akan trima.

kalau la boleh undurkan masa,
aku nak bg tau die yang aku sayang kat die sejak dulu lg.

skang ni, walaupun masih berhubung aku ase die semkin jauh ngan aku.
aku doakn semoga die jumpa wanita pilihan hati nye dan hidup bahagia.

tp aku nak die tau yang aku sgt2 sayangkan die,
xde sape lg yang boleh gnti tmpt die dlm hatiku ini.

biarlah berjuta kali aku makan hati,
aku tetap akan sayang die sampai bile2.

love u so much!!

No comments:

Post a Comment