Search

Sunday, July 3, 2011

~~Antara Diri Sendiri Dan Sahabat~~


ISNIN, 4 July 2011, 3.05 am..

skang ni aku tak leh nak tido..sebab dari td aku dok memikir kan prob aku.. ANTARA AKU DAN SAHABAT..

~kisah nye~
mmb aku ajak aku balik kg nye kat Kelantan, die balik sebab nak amek kete. Kalo aku tak folo die balik, nnti die balik shah alam ayah die yang akan teman die..ok tu tak pe lg..yang wat die risau, nnti ayah die nak balik Kelantan balik nek train sesorang..tu yang die risaukn dan sebab tu gak die ajak aku, kalo aku ade idak le ayh nye folo die nnti..

perkara yang membuatkan aku pikir banyak kali tu. aku sebenar nye nak keje, aku dah book tarikh aku keje dari slase sampai jumaat ni. aku nak cari duit, xkn nak mintak ngan parents plak. dah nek segan aku. sebab tu aku nak sgt keje. tp bile memikir kan kalo aku tak folo, ayah die akn balik kelantan sesorang + plak ngan kesihatan yang x menentu..jd pape kat ayah die aku yang serbe slh sampai ke sudah..

hmm...demi ayah die n die sbagai sahabat aku, aku akn ikut jg die balik Kelantan. xpe la harta boleh cari..nyawa xde ganti..