Search

Thursday, October 13, 2011

~~penDengAr~~


aku xtau knp, dari dulu lg aku mmg senang hati jd pndengar mslh org..aku suke tolong org, tp aku tolong takat yg mampu la kn..tp.....kenpa bile aku ade mslh, xde sape pon sudi dgr maslh aku..kdg2 bile aku dok meluah, org tu cam nak tak nak je dgr mslh aku..aku xminx pape..aku just prlukn org tok dgr je..sekurang2 nye ringan sikit kpale otak aku ni..

aku tau kdg2 ape yang aku nk luah kn mmg perkara yang remeh..tp sekurang2 nye tnjuk kn la yang ko sdg dgr ape yang aku ckp, walaupon aku tau ko sgt2 x suke nk dgr mlsh aku..aku pon manusia jg..

skang ni, bile aku ade mslh aku lebih prefer pndam, tp aku tau lame2 aku gak yang sakit coz sume mslh aku simpn..dan itu lah yang sdg berlaku kat diri aku.aku dah mcm org gile kalo dok sndirian..

ade je kawan2 aku prnh offer jd pndengar tok mslh aku, tp sume tu kate2 je..bile aku dah cite mslh aku, die pon diam..xde respond pape..kalo dpn2 boleh la aku nmpk cane muke die suke dgr ke ape ke..ni kalo dah dlm msg, mmg xbls langsung..

aku pon dah xtau nk cite mslh aku ngan sape dah..lg pon ade ke org kisah ngan hidup aku??hmmm..

No comments:

Post a Comment